środa, 15 lutego 2012

Kilka słów, tytułem wstepu

Wiele osób wie mniej-więcej skąd wzięła się kultura hip-hop, ale jak powstała w Polsce? Jakie były jego początki u nas? Kto był pierwszy? Kto jest "ojcem chrzestnym", lub "matką chrzestną" polskiego hip-hopu? O tym będzie tenże blog

Na sam początek chce napisać, że nazwa mojego bloga jest małym plagiatem. Przyznaję się, że zrobiłem to z pełną premedytacją. Podczas wymyślania nazwy dla tego bloga różne pomysły przechodziły mi przez myśl. Słuchałem muzyki i akurat przy piosence "Ile można" Tedego uchwyciłem nazwę idealnie pasującą do tego bloga: 3H - Historia Hip-Hopu.

W skrócie na koniec. Opiszę w tym blogu historię polskiej sceny rap. O najważniejszych wydarzeniach, osobach, lub zespołach. Nie zapomnę też o najważniejszych (moim zdaniem) albumach, które spokojnie można nazwać klasyką. Nie zabraknie też charakterystyk poszczególnych raperów. Już teraz czekam na Wasze uwagi w komentarzach i zachęcam do czytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz